"לפעמים אני פשוט בוכה; מצב העניות מחמיר משנה לשנה"

    יש בתים שמוציאים את הילדים בבוקר לבית הספר עם סנדוויץ' ופרי, יש כאלה שמוציאים את בנם עם סנדוויץ' בלבד ויש גם שבלי סנדוויץ', הם שולחים את ילדם ומבקשים ומתפללים לד' שיעזור.
    עמית דניאל No Comments on "לפעמים אני פשוט בוכה; מצב העניות מחמיר משנה לשנה"

    הרב אריה לורי, יו"ר יד עזרא ושולמית, מספר לרב משה בן לולו על מצב העוני בישראל כפי שבא לידי ביטוי בעבודתם היום יומית • "העניות הגיעה לרמות שיש משפחות שעובדים אבל אין להם כסף לקנות הנעלה לילדיהם"

    יש בתים שמוציאים את הילדים בבוקר לבית הספר עם סנדוויץ' ופרי, יש כאלה שמוציאים את בנם עם סנדוויץ' בלבד ויש גם שבלי סנדוויץ', הם שולחים את ילדם ומבקשים ומתפללים לד' שיעזור.
    21:58
    13.05.24
    אבי מימרן No Comments on שבעה בני משפחה נרצחו בטבח: "לא הפסקנו לבכות כל היום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דו"ח על מצב העוני בישראל שפורסם לאחרונה מעורר הדים נרחבים. בתכנית "הפוך על הפוך" שוחח הרב משה בן לולו עם יו"ר ארגון החסד "יד עזרא ושולמית", הרב אריה לורי, שסיפר על מצב העוני מנקודת מבטם.

    "בכל שנה הדו"ח מתחדש ושומעים את הנתונים שהולכים ומחמירים. אנחנו חווים ימים לא פשוטים, יש דיבורים במערכת על רמת העניות. העניות הגיעה לרמות שיש משפחות שעובדים אבל אין להם כסף לקנות הנעלה לילדיהם. אנחנו נכנסים לשיקולים תקציביים עד לפני תקופה מסויימת ההחלטות היו ע"י 2,3 גורמים מקצועיים במערכת, היום יש עשרה אנשים מקצועיים שיושבים ודנים בנושא" אומר לורי.

    לדבריו, נקודת האור היא אנשים טובים שמתקשרים בכדי לתרום "אנחנו מקבלים טלפונים מתורמים" אומר לורי "יש טלפון מיוחד רק לתורמים שאומרים 'אנחנו רוצים שאנשים שאנו מכירים יקבלו תמיכה'" על המצב הגרוע בעוני מוסיף לורי "זה מגיע לבטן רעבה של ילד בלילה. יש בתים שמוציאים את הילדים בבוקר לבית הספר עם סנדוויץ' ופרי, יש כאלה שמוציאים את בנם עם סנדוויץ' בלבד ויש גם שבלי סנדוויץ', הם שולחים את ילדם ומבקשים ומתפללים לד' שיעזור. היום יש בתי ספר שאנחנו נותנים להם בצורה מסודרת סנדוויצ'ים"

    "משפחות זועקת מקירות ליבם" אומר לורי ומגלה "לפעמים אני פשוט בוכה מהמקרים שאנחנו מקבלים. אנחנו עובדים סביב השעון ומתפללים להשם שנזכה לעשות עבודתנו נאמנה" אמר.

    האזינו:



    0 תגובות